יום שישי, 18 באוקטובר 2013

יום הולדת שמח! ועוד...

הפעם נתחיל באיחולי מזל טוב לרעותי המתוקה שלנו שחוגגת יום הולדת שנתיים. למרות שהיא לא מודעת לזה, ובטח לא תזכור כלום מהיום הזה, אנחנו מתכננים לה בילוי מהנה עם ההורים שלה.

עדכונים יימסרו אחרי החגיגות...

שבוע עמוס עבר על כוחותינו השבוע.
אמנם הזעם הציבורי הגיע אל אוזניי, והקולות שדרשו עדכון התגברו, אבל אין מה לעשות - פשוט לא היה זמן כי בזמן שחיכיתם:
1. עברנו דירה
2. רעות התחילה ללכת לגן
3. אבא שלה התחיל לעבוד
4. במקביל לעבודה הרשמית, עשיתי השלמת הכנסה בתור נגר (אם ככה קוראים למי שמרכיב רהיטים שנקנו באיקאה).

ולחדשות בהרחבה:
בשעה טובה עברנו למעוננו החדש ברחוב Im Glockenacker שבציריך. מי שמצליח לבטא את השם נכון בניסיון הראשון מקבל פרס - שבוע על חשבוני על הספה אצלנו בסלון :-)
מאחר וזו הפעם הראשונה שאנחנו רואים את הדירה (לא ראינו אותה בכלל לפני שביקשנו לקבלה), די התרגשתי לקראת הפעם הראשונה. סוג של Blind date עם 4 קירות.
לשמחתי הרבה, הדירה מקסימה וכוללת 2 חדרי שינה, סלון, מרפסת שמש (אם יש), מטבח, אמבטיה, פרקט בכל הבית וחימום תת רצפתי. אני אמנם נשמע כמו מתווך שמנסה לשכנע אתכם לקנות אותה, אבל לא מצאתי דרך אחרת לפרט את הפונקציות שבדירה.

מדהים לגלות כמה מהר ילדים יכולים להסתגל לסביבה חדשה. אני יודע שלא כל הילדים מתאקלמים מהר, אבל לשמחתי עושה רושם שרעות כן.
אמנם ביום הראשון השפה השוויצרית נשמעה לה מאוד מוזר, אבל כבר אחרי שלושה ימים השארנו אותה יום שלם לבד בגן. היא אפילו יצאה לטייל בגן הבוטני עם כולם כשהיא מחזיקה לגנן (לא זה מהגינה) את היד.
אנחנו כבר מחכים שהיא תלמד מהר את השפה כדי שתוכל ללמד אותנו משהו בשוויצרית.

בתזמון מושלם, חצי שעה אחרי שקיבלנו את המפתחות לדירה, הגיעו הרהיטים מאיקאה. כרגיל, ניקו היה שם כדי לעזור לנו. חשמלאות ונגרות הם רק חלק מהכשרונות של הבחור הנהדר הזה.
תוך שלושה ימים איכלסו את דירתינו מיטה חדשה של רעות, ספה/מיטה לאורחים (כרגע בשימושינו), ארון בגדים, שולחן ו-4 כסאות. תראו לי נגר עם כזה הספק :-)

ואני התחלתי לעבוד.
אין הרבה מה לספר, אבל האנשים נהדרים, יש הרבה מה ללמוד ועשיתי ALT+SHIFT בראש. למי שלא הבין, החלפתי שפה ואני מדבר כמעט כל הזמן אנגלית.

היו עוד כמה חוויות והגיגים בשבוע האחרון, אבל בשעה כה מאוחרת, אחרי שבוע כל כך עמוס אני לא זוכר כלום.

מסקנה ראשונה בתור בלוגר צעיר - פוסטים קצרים בתדירות גבוהה (יחסית - לא להתלהב ולחשוב שארשום כל יום) עדיפים על פוסטים ארוכים אחת לשבוע. עדיף לי ועדיף לכם.

אגב, חן לא מסכימה איתי. ולדעתה, אני צריך לרכז את כלל החוויות מהשבוע למייל אחד. כדי לזכור את כולן, עליי להצטייד בפנקס ועט (או במילים אחרות - סמארטפון עם אפליקציה מתאימה).

מי שמסכים איתי, שישלח תגובה עם המילה "יגאל".
מי שמסכים עם חן, שישלח תגובה עם המילה "יגאל". זו לא טעות :-)

לילה טוב,

יגאל

4 תגובות:

  1. יגאל צודק. כמה קצרים ולהוסיף להם תמונה, לא רק מלך:)

    השבמחק
  2. מסכים עם חן !!!
    מתי תבין שהיא תמיד צודקת ??
    ממליץ על אפליקציית Google Keep. שמסתנכרנת יופי עם ה-Drive.

    השבמחק