יום שבת, 1 בפברואר 2014

קצרים

הפוסט האחרון הניב תגובות מגוונות שרובן היו בעלות תוכן פיננסי - המילים "יקר" ו-"פשיטת רגל" חזרו על עצמן כמה וכמה פעמים.
קודם כל - תודה על הדאגה למצבינו הכלכלי.
אמנם מדובר בכ-125 שקלים לתספורת (שבארץ עולה לי 40 שקל) אבל האלטרנטיבות - א) להטיס ספר מישראל לשוויץ או ב) לטוס לישראל כדי להסתפר - יותר יקרות.
להזכירכם, אני עובד בשוויץ והמשכורת גם כן בפרנק שוויצרי, אז אני יכול להרשות לעצמי תספורת ב-32 פרנק :-)

7 סיפורים קצרצרים:
1. זוכרים שקנינו עגלה חדשה לרעות ואילה? ככה היא נראית (היא באמת בערך בגודל של ה-Smart שמאחורה):

2. לפני שבועיים יצאנו לטייל עם חברים והיה נהדר. אמנם היה קר, ואולי לא היינו לבושים מספיק חם, אבל מה שנזכור מהטיול זה את שני המהנדסים בחבורה עושים את החישובים הדרושים כדי להגיע למסקנה שבול העץ הגדול שראינו שוקל כ-2 טון (הנוסחא כללה קוטר, פאי, מסה סגולית ועוד משתנים שאני לא זוכר):



3. רעות הצטרפה למגמה העולמית וצילמה סלפי. זו התוצאה:



4. אחרי כמה חודשים טובים (לא זכור בדיוק כמה), בשעה טובה ומוצלחת חן ואני יצאנו לדייט!
השארנו את הבנות עם בייביסיטרית מדהימה (אמא שלי) והלכנו לאכול ארוחת ערב במסעדה. זה מה שעשינו בדרך:



כעבור יומיים יצאנו שוב לבד, בלי הבנות, והלכנו לאירוע לעובדי הבנק. ככה נראינו (באתי בלבוש זרוק יחסית לאחרים):



5. אחרי השלג הראשון השנה החלטנו לקנות מזלחת, רק שמאז השלג החליט להחרים אותנו ולא הגיע.
כשסוף סוף ירד קצת שלג, קפצנו עם החברים למקום אידיאלי לגלישה במזחלות:





6. באחד הפוסטים הראשונים סיפרתי על מסעדה שבה נותנים לאורחים סינר כדי שלא ילכלכו את העניבה או החולצה המכופתרת. הבטחתי שאם יגיע היום שאסכים לשים דבר כזה על עצמי, אשלח תמונה. הבטחות צריך לקיים:




7. הנה כמה תמונות מהיום-יום שלנו. אם למישהו יש שאלות לגבי התמונות, נא לפרט אותן בתגובות למטה:















כן, אני ישן פה...


שבוע טוב לכולם,

יגאל

2 תגובות:

  1. אחלה תמונות! רעות מקסימה ואילה ממש דומה לה.
    2 הערות קטנות לגבי השלג: 1. בלי חליפת סקי לא תוכל לחזור לארץ ולהגיד שגרת בשוויץ. נדמה לי שכשמשחקים במזחלות זה ממש אידיאלי 2. תמונות עם כל כך מעט שלג יכולות לגרום לגירוש משוויץ. הם יתבעו אותך על הוצאת דיבה...
    ד"ש ונשיקות לכולכם!

    השבמחק
  2. כמה שאילה דומה לך יגאל מתוק!!! אתם ניראים נפלא (4 משתתפי המשפחה) טוב לעיתים שיש הורים כך שיוכלים לצאת אפילו לבלות!!! הרבה נשיקות מהדודה השמנה (בדרך הנכונה להרזייה!)

    השבמחק