יום חמישי, 4 באוקטובר 2018

ולפעמים, החגיגה נגמרת. כיבוי אורות... – חלק א

זהו. אחרי חמש שנים פחות שבוע חזרתי לגור ולחיות בישראל. לרגל המאורע, החלטתי לרשום פוסט סיום/סיכום על מאורעות השבועות האחרונים...
התחלתי לרשום את הפוסט ולאגד את התמונות, אבל מהר מאוד הגעתי למסקנה שפוסט אחד יהיה ארוך מדי, אז לטובת הקוראים חילקתי את החוויות מ-5 השבועות האחרונים לכמה פוסטים. עוד לא ברור לכמה... :-)

כמו בפעם הקודמת שבה הייתי במסגרת כלשהי חמש שנים (צבא), גם הפעם הסוף כלל מעין חפש"ש (חופשת שחרור) וטיול גדול שאחרי השוויצבא.
בשבועיים האחרונים של אוגוסט (בהיעדר מסגרות לבנות - להלן 'החפש"ש') הייתי עם הבנות בישראל ועשינו יחד פעילויות אשר קיבלו שם כולל: "קייטנת אבא". כדי להגיע מוכן לאותם שבועיים, עשיתי עבודת מחקר שבסופה הכנתי קובץ אקסל מדוקדק ובו לוח זמנים לכל יום. הנה תמונת מסך:

ככה זה נראה בפועל:

אחרי הקמת האוהל, הדלקנו מדורה ונערכנו לארוחת הערב

בבוקר למחרת התחלנו להנות מהמתקנים במקום

ואז יצאנו לסיבוב סביב המתחם של האיילים עצמם

ובדרך הביתה עצרנו בתל הבנטל וסיירנו במקום. אחרי כמה שבועות שרביים זכינו למזג אוויר קריר שהזכיר את אירופה

לפני מוזיאון הרכבת עוצרים בדבאח לקנות פירות

בזמן שמחכים לארוחת צהריים באוקטגון

מוזיאון חיל הים
הביקור כלל סרטונים וסיפורים על ספינות המעפילים
אחרי אותם שבועיים מהנים חזרתי לשוויץ לכמה ימים, בעיקר כדי להגיד שלום, לסגור כמה פינות ולהביא את כל הדברים שלי שנשארו שם.
רק כדי להבין, הגעתי לשוויץ ביום שני לפנות בוקר. עבדתי שני, שלישי ורביעי ואז עליתי על טיסת לילה לישראל.
הגעתי ביום חמישי לפנות בוקר, וביום שישי יצאנו כל המשפחה לטיול הגדול שאחרי השוויצבא – ארגנטינה!

על זה, בקרוב...

סוף שבוע נעים,

יגאל

1. יגאל תודה רבה שאתה משתף אותנו בחוויות שלכם. תמשיכו לטייל ולהנות, התאקלמות קלה ושבת שלום