יום חמישי, 26 במאי 2016

רוחות של שינוי - Wind of change

 "…The future's in the air
I can feel it everywhere
blowing with the wind of change…"

עברו בדיוק חמישה חודשים מאז הפוסט האחרון שפרסמתי, ואני חושב שזה זמן טוב לעשות הערכת מצב.
זהו, סיימתי. המצב הרבה יותר טוב :-)

כידוע לחלקכם, החל מפברואר התחלתי לעבוד בבנק הפועלים בשוויץ, ואני יכול להגיד ללא היסוס – זו אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי בחיי המקצועיים.
לא אתחיל לפרט את ההבדלים התהומיים בין מקומות העבודה, אבל אני יכול רק לצטט משהו שחן אמרה לחברה ששאלה לשלומי: "הוא סוף סוף קם עם חיוך על הפנים לעבודה".
האינדיקציה הכי טובה באה מכיוון רעות - היא כבר יודעת להגיד את השמות של כל החברים מהעבודה (Gaston, Ignacio, Luisa, Ana, Virginia, Angela, Erika, Luca, Sergio y Rixa).

אבל לא הכל השתנה לחיוב. לצערי, אני חוזר כל יום שעה יותר מאוחר מהעבודה ומגיע לקראת 19:00. המשמעות היא שיש לי פחות זמן להיות עם הבנות בערב. לפעמים אני מפספס את נעמה והיא כבר הולכת לישון כשאני מגיע...
הצד החיובי של המטבע הוא שביטלתי את השעון המעורר. למה צריך לשים שעון אם אני יכול להגיע למשרד ב-9:00, וגם כך יש לי שתי שעונות מעוררות (חדש מהאקדמיה ללשון העברית) שנוהגות להתעורר ולעורר אותנו בערך ב-7:30 (שזו, אגב, השעה שבה הייתי יוצא בעבר מהבית)?

המעבר הביא איתו שינוי מהותי נוסף – אני מדבר רק ספרדית במהלך היום. מאחר ואני חלק מצוות שמטפל רק בלקוחות מאמריקה הלטינית (בניגוד לעבר), השפה שבה מדברים חבריי לעבודה היא ספרדית. באופן מפתיע, כולם מבינים אותי כשאני מדבר :-)
יש לנו בצוות שלושה מספרד, שניים מארגנטינה, אחת מקולומביה, אחת מונצואלה, אחת ממקסיקו, אחת מהונדורס וישראלי אחד (אני).
את הפוסט הזה, אגב, אני רושם בזמן שאני ממתין לטיסה שלי חזרה הביתה אחרי חמישה ימים במקסיקו (עבודה).

אחרי העדכון הקצר הזה, אני מתפנה עכשיו להשלים פערים. הרבה דברים קרו בשנה האחרונה ולא עלו על הדף (הדיגיטלי).
יש למה לחכות...

סוף שבוע טוב!


יגאל

2 תגובות:

  1. כל כך כייף לקרוא את הפוסט הזה..

    השבמחק
  2. אכן עדכון קצר, אבל קולע. מחכים לעדכונים הבאים.
    שמחים לשמוע שטוב וכיף. זה העיקר! ולקום בבוקר עם חיוך - לא יסולא בפז (אתה התחלת עם הלשון העברית...).
    ועוד משהו - כשאתה מתחיל לחלום בספרדית, קבע אתי פגישה :-)

    השבמחק